Zdobyliśmy referencje od klienta! Po raz kolejny sukces w naszym Zespole.

Ukoronowaniem naszej pracy jest zadowolony klient i możliwość dalszej współpracy nie tylko przy jednym projekcie. Naszą dewizą jest myśl przewodnia: „Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej.” Nie tylko odznaczamy wykonane zadania i wysyłamy raport z podsumowaniem, ale także rozmawiamy i dopasowujemy działania zależnie od sytuacji. Monitorujemy postępy i ulepszamy nasze działania, aby efekt końcowy był na prawdę zachwycający.

Dlaczego nie chcemy „nabijać w butelkę”

W każdym projekcie podchodzimy indywidualnie do potrzeb danej firmy. Nie działamy na sprawdzonych szablonach i utartych schematach, które proponują wszyscy. Korzystamy z naszego bogatego doświadczenia, ale kreatywność zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Nie obiecujemy klientom niemożliwego, realnie oceniamy czas, zasoby i koszty projektu. Wyznaczając samodzielnie najważniejsze parametry zlecenia mamy świadomość, że w pełni odpowiadamy za naszą pracę i jej efekty. Doskonale wiemy, jak wiele od nich zależy.

Jakie działania wykonaliśmy, aby promować rozwiązania firmy Check Point

Zespół Marketer-IT na zlecenie firmy Check Point od lipca do października 2015 roku wykonał szereg działań mających na celu wsparcie marketingu i sprzedaży rozwiązania Check Point Security CheckUp – metody szybkiego oszacowania poziomu bezpieczeństwa IT, pozwalającego na identyfikację luk w środowisku klienta, a także oszacowanie ryzyk oraz ich wpływu na organizację.

Głównym zadaniem było pozyskanie leadów sprzedażowych oraz zainteresowanie grupy docelowej produktem, poprzez wykonanie audytu bezpieczeństwa oraz edukację o zagrożeniach.

W trakcie realizacji zostały wykorzystane m.in.:

  • microsite – dedykowana strona internetowa, z dedykowaną domeną odpowiadającą wybranemu sementowi/branży/ produktowowi, opracowana, na bieżąco rozwijana, utrzymywana i pozycjonowana przez zespół marketer-IT.pl, w tym na mediach społecznościowych, link,
  • marketing automation – system informatyczny zintegrowany z microstroną w zakresie monitoringu zachowania użytkowników odwiedzających dedykowaną stronę internetową,
  • kampania promocyjna – elementy promocji, umożliwiające osobom poszukującym sposobów na rozwiązanie swoich problemów korzysta z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych,
  • kampania banerowa,
  • public relations,
  • prezentacje multimedialne,
  • linki sponsorowane,
  • kampanie mailingowe,
  • telemarketing.
  • media społecznościowe,
  • telemarketing.

przechwytywanie

A co powiedział na to klient?

Firma Check Point oceniła naszą pracę w następująco:

„Nasza współpraca przebiegała poprawnie, agencja wyróżnia się elastycznym i otwartym podejściem do Klienta. Przez cały okres prowadzenia projektu zapewniony został bieżący kontakt z Project Managerem nadzorującym prace. Szybkie uwzględnianie niezbędnych zmian w projekcie oraz terminowość i efektywność wykonania usługi przyczyniło się do tego, iż  oceniamy Zespół Marketer-IT jako profesjonalnego partnera do współpracy.”

Jeśli chcącą Państwo zapoznać się z innymi naszymi poprzednimi realizacjami, można to zrobić klikając tutaj.