Projekt pozyskania leadów sprzedażowych zakończony sukcesem

Szanse sprzedażowe na system ERP

Z przyjemnością informujemy, że zakończyliśmy projekt dla naszego Klienta Qualiac Polska – producenta oprogramowania ERP dla średnich i dużych organizacji i firm ze wszystkich sektorów. Pozyskaliśmy cenne szanse sprzedażowe, które zaprocentują pozyskaniem kolejnych kontraktów na wdrożenia systemu.

Telemarketing głównym narzędziem kampanii lead generation

Poprzez długoterminowe działania skutecznie dotarliśmy do osób decyzyjnych, budując z nimi relacje, kluczowe dla pozyskania nowych zamówień. Umożliwiliśmy  handlowcom firmy Qualiac zajęcie się sprzedażą, pozostawiając nam działania, wymagające dużej pracochłonności. Oprócz tego przeprowadziliśmy wywiad biznesowy wśród przedsiębiorstw produkcyjnych w zakresie satysfakcji z wdrożonego systemu ERP, a wyniki ankiet zostały dostarczone w raporcie końcowym.

Dodatkowo zaprojektowaliśmy i prowadziliśmy kampanię edukacyjno-wizerunkową z wykorzystaniem banerów, linków sponsorowanych, mailingów i działań public relations.

Kampania oprócz możliwości pozyskania nowych klientów, dała sposobność do zbudowania wizerunku dostawcy, gdyż firma Qualiac – prężnie działając we Francji, od niedawna podbija także polski rynek.

Zapisz

Zapisz

Zapisz