Marketing treści kiedyś i dziś, czyli czym możesz przekonać klienta do zakupu rozwiązania IT

Content marketing to bez wątpienia jedna z ważniejszych kwestii w drodze do zakupu. Współcześni konsumenci są już znudzeni klasycznymi reklamami, zdecydowanie bardziej wolą oryginalny i praktyczny przekaz. Dawniej publikowanie treści o rozwiązaniach IT stanowiło wyznacznik profesjonalizm – dziś nie tylko tekst, ale i forma jego prezentacji przybrała na znaczeniu. Stosuj różne formy prezentacji grafik i infografik, które w obrazowy sposób przedstawią zagadnienie i produkt. Organizuj webinaria i publikuj materiały video. Wykorzystaj siłę ogromnego potencjału jaki drzemie w content marketingu. Pisz o tym, co interesuje Twoich czytelników, wzbudź w nich ciekawość, pozwól im odkrywać zalety Twoich produktów lub usług informatycznych. Zbuduj swój wizerunek jako eksperta danego rozwiązania IT i zaangażuj swoich czytelników do działania. Regularnie dostarczaj im wartościowe treści, a ta długofalowa inwestycja z pewnością Ci się opłaci. Nie pozwól, aby Twój artykuł utonął w milionie innych, bądź nietuzinkowy i oprócz opisu swojego rozwiązania wskaż klientowi realną wartość, która płynie z zakupu.


Pamiętaj o tym, iż jeśli poświecimy potencjalnemu klientowi czas i wyjaśnimy mu pewne zagadnienie to z pewnością zdobędziemy jego zaufanie, co zaprocentuje w przyszłości i pozwoli wejść na wyższy poziom relacji. Trafienie na właściwą grupę docelową i wzbudzenie ich zainteresowania swoją marką z pewnością przełoży się na zwiększenie sprzedaży.


marketing-tresci-kiedys-i-dzis-czyli-czym-mozesz-przekonac-klienta-do-zakupu-rozwiazania-it

 

Zbuduj ze swoich słów most, przez który przeprowadzisz klienta w drodze do zakupu.  Nie czkaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja. Wykorzystaj Zespół Marketer-IT do budowania długotrwałej relacji.