Leady sprzedażowe dla naszego klienta – referencje

Niezwykle miło jest zawiadamiać o otrzymaniu kolejnych referencji od naszego Klienta NovaCura Polska.

Referencyjna kampania generacji leadów sprzedażowych zakończona z sukcesem

Leady sprzedażowe efektem kampanii kampanii edukacyjno-promocyjnej. Narzędzia marketingowe, jakie wykorzystaliśmy to: webinarium wraz z dedykowaną akacją telemarketingową, marketing internetowy, content marketing. Temat akcji: „Planowanie. Efektywność. Automatyzacja. Planowanie biznesowe dla firm przemysłowo-dystrybucyjnych.”

Telemarketing siłą napędową kampanii generacji leadów

Projekt kampanii generacji leadów został wsparty poprzez kampanię wizerunkową w serwisie decyzje-IT oraz dedykowanymi działaniami telemarketingowymi prowadzonymi na wcześniej wytypowanej grupie przedsiębiorstw. Celem działań telemarketingowych było uzyskanie zgody od reprezentantów grupy docelowej na wysłanie maila, następie ustalenie sytuacji informatyczno-biznesowej w przedsiębiorstwach oraz poziomu zainteresowania oferowanym produktem. Zespół Marketr- IT z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym przygotował zakres pytań pozwalającą na przeprowadzenie wywiadu biznesowego.  Opracowano komplet kreacji wykorzystanych podczas promocji wydarzenia oraz zapewniono platformę technologiczną, która pozwoliła prelegentom prowadzić prezentacje z dowolnie wybranego przez nich miejsca.

Wyniki i efekty kampanii lead generation

leady-sprzedazowe-dla-naszego-klienta-referencje

W raporcie końcowym otrzymaliśmy nagranie z webinarium, wywiady biznesowe, listę rejestracji z oznaczeniem uczestników webinarium. Raport oprócz powyższych informacji zawierał również analizę statystyczną wyników osiągniętych dzięki kampanii.