Kampania generowania leadów zrealizowana z firmą Siemens Industry Software

Edukacja na temat systemów PDM/PLM

Kampania generacji leadów zawierała cechy generowania popytu i edukacji rynku.  Wyzwanie stanowiło zaprezentowanie cech produktu, tak aby umożliwić i uświadomić możliwość wykorzystania biznesowego systemu informatycznego w codziennej pracy przedsiębiorstw z grupy docelowej.

Zakres kampanii generowanie leadów zawierał:

  • opracowanie dedykowanej strony internetowej, prezentującej treści o charakterze edukacyjnym na temat rozwiązań informatycznych klasy PDM (www.pdmdlaprzemysłu.pl),
  • promocję strony internetowej wśród grupy docelowej (kampania telemarketingowa oraz kampania online)

Dodatkowo we współpracy z  przedstawicielami firmy Siemens opracowaliśmy scenariusz kampanii wraz z komunikatami marketingowymi. Następnie stworzyliśmy treść poradnika wraz z wizualizacją graficzną oraz infografikami i banerami, w celu wsparcia promocji rozwiązań informatycznych. Zaimplementowaliśmy także system Marketing Automation, aby zidentyfikować czytelników portalu oraz wspomóc działania telemarketingowe.

Kampania Lead Generation – wyniki

Efektem działań naszego Zespołu była identyfikacja szans sprzedażowych (leadów sprzedażowych), dotarcie z komunikatem do wyznaczonej grupy docelowej oraz rozpoznanie sytuacji biznesowo-informatycznej w przedsiębiorstwach (leady marketingowe).

Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w niezwykle ciekawym projekcie i dziękujemy firmie Siemens za zaufanie.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz