Analiza potrzeb klienta w branży IT.

Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Wiele z Twoich rozwiązań jest projektowanych na podstawie poprzednich doświadczeń skrupulatnie zbieranych przez wiele lat. Posiadasz duże doświadczenie i sporą liczbę odbytych spotkań, co utwierdza Cię w przekonaniu, że wiesz czego potrzebuje klient. Czy zawsze udaje się zainteresować klienta Twoi rozwiązaniem? Read more

Outsourcing marketingu w branży IT-dlaczego warto z niego korzystać?

Coraz więcej firm zamiast tworzyć swoje działy marketingu postawia wynająć specjalistów zajmujących się promocją i reklamą. Takie zjawisko jest również bardzo powszechne w takich obszarach jak księgowość, kadry, archiwizacja dokumentów, usługi prawne czy tłumaczeniowe. W tym artykule pokażemy w jaki sposób możesz wykorzystać taki model współpracy, aby rozwijać swój biznes oraz zwiększać rozpoznawalność Twojej marki. Read more

Najskuteczniejsze metody telemarketingowe dla branży IT.

Telefonujesz do wszystkich klientów, którzy działają w branży produkcyjnej i próbujesz w pierwszym kontakcie sprzedać i swoje rozwiązanie IT lub zaprosić na organizowane webinarium. Czasy, gdy kontaktowaliśmy się z niezainteresowanymi klientami już dawno się minęły, nie niosą za sobą żadnych korzyści. Sądzisz, że po kilku telefonach i spotkaniach klient zmieni zdanie i będziesz w stanie przekonać go do zakupu Twojego systemu? Read more

Efektywne taktyki lead nurturing dla IT

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym w jaki sposób wykorzystać kontakty, które nie są jeszcze gotowe na sprzedaż? Zostawiasz je w swoich lejkach i czekasz na lepszy moment ponawiając kontakt za kilka miesięcy? Pielęgnowanie relacji z potencjalnym klientem, daje pewnego rodzaju szanse. To, że nie zdecydował się on do tej pory na zakup Twojego systemu nie oznacza że nie będzie to możliwe za jakiś czas. Read more

Główne grzechy telemarketera w branży IT- poznaj je i wyeliminuj w swoim zespole

Codziennie otrzymujesz kilkadziesiąt telefonów i jesteś zachęcany do skorzystania z szerokiej gamy ofert handlowych. Są jednak takie rozmowy, które chcesz szybko zakończyć, dodatkowo pozostajesz  z niemiłym wrażeniem, że telemarketer usiłował ci coś „wcisnąć”. Dostajesz informację, aby kupić system- przyniesie Ci korzyści w postaci usprawnienia procesów w Twojej firmie. Gdy pytasz o konkrety, dostajesz ogólne informacje. Read more

Potwierdzenie niezawodności od naszych klientów

Dziś chcielibyśmy opowiedzieć o ciekawym projekcie i wspomnieć dwa słowa o profesjonalnej komunikacji z klientem.

Postawmy się po drugiej stronie

Każdy z nas kiedyś był klientem. Jakie były nasze oczekiwania co do profesjonalnej obsługi? Niska cena produktu bądź usługi? Pro klienckie podejście sprzedawcy? Co przeważyło? Zadając sobie to pytanie w naszym Zespole uznaliśmy, że takie wyliczenia nie mają sensu, ponieważ wszystko w procesie sprzedażowym od momentu prowadzenia rozmów po oddanie finalnego produktu jest ważne. Zadowolony klient to klient, który wróci, by zakupić kolejny towar, a dodatkowo, poleci nas również kolejnym osobom. Przysłowie mówi, że zadowolony klient powie o firmie trzem znajomym, a niezadowolony dziesięciu. To prawda. Read more

Zdobyliśmy referencje od klienta! Po raz kolejny sukces w naszym Zespole.

Ukoronowaniem naszej pracy jest zadowolony klient i możliwość dalszej współpracy nie tylko przy jednym projekcie. Naszą dewizą jest myśl przewodnia: „Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej.” Nie tylko odznaczamy wykonane zadania i wysyłamy raport z podsumowaniem, ale także rozmawiamy i dopasowujemy działania zależnie od sytuacji. Monitorujemy postępy i ulepszamy nasze działania, aby efekt końcowy był na prawdę zachwycający. Read more

Leady sprzedażowe dla naszego klienta – referencje

Niezwykle miło jest zawiadamiać o otrzymaniu kolejnych referencji od naszego Klienta NovaCura Polska.

Referencyjna kampania generacji leadów sprzedażowych zakończona z sukcesem

Leady sprzedażowe efektem kampanii kampanii edukacyjno-promocyjnej. Narzędzia marketingowe, jakie wykorzystaliśmy to: webinarium wraz z dedykowaną akacją telemarketingową, marketing internetowy, content marketing. Read more

Infografiki, video, prezentacje multimedialne – jak zaprezentować funkcjonalność systemu IT?

Landing page, ikonografii, prezentacje multimedialne czy video produktowe, wszelkie formy wizualizacji treści w dzisiejszych czasach to norma, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Powiedzenie jak cię widzą, tak Cię piszą ma swoje odzwierciedlenie także w przypadku zakupu towarów i usług. Zastanówmy się nad tym…jeśli potencjalny klient wejdzie na naszą stronę internetową i zobaczy tylko kolumny tekstu czy zachęci go to do pozostania na stronie i zapoznania się z ofertą? Raczej nie.

Read more

Badanie poziomu zadowolenia z obsługi serwisu oraz helpdesku IT

Jak użytkownicy systemów IT oceniają poziom obsługi wewnętrznego helpdesku IT?

Takie pytanie zadał sobie nasz klient – Gatx Rail Sp.z.o.o. polskie przedsiębiorstwo branży transportowej. Spółka należy do amerykańskiego koncernu GATX.

Chcąc podnieść jakość świadczonych usług serwisu i helpdesku postanowił zapytać swoich klientów wewnętrznych, jak oceniają poziom obsługi i z jakich zmian oczekują – zdecydował się na przeprowadzenia badania satysfakcji. Read more

Marketing treści kiedyś i dziś, czyli czym możesz przekonać klienta do zakupu rozwiązania IT

Content marketing to bez wątpienia jedna z ważniejszych kwestii w drodze do zakupu. Współcześni konsumenci są już znudzeni klasycznymi reklamami, zdecydowanie bardziej wolą oryginalny i praktyczny przekaz. Dawniej publikowanie treści o rozwiązaniach IT stanowiło wyznacznik profesjonalizm – dziś nie tylko tekst, ale i forma jego prezentacji przybrała na znaczeniu. Read more

5 kroków do skutecznej komunikacji z leadami IT- poznaj nasze metody

W jaki sposób podnieść współczynnik przekształcania leadów w szanse sprzedaży? To zmartwienie nie tylko Twojej firmy. Wielu specjalistów sprzedaży i marketingu zastanawia się nad tym każdego dnia. W sprzedaży usług i systemów IT jest to szczególnie ważny aspekt, z którym wielu marketingowców IT sobie nie radzi. Dziś podpowiadamy jak zwiększyć szansę oraz zdobyć nowe zlecenia. Mamy kilka wskazówek, które ułatwią to działanie: Read more

Z sukcesem zakończyliśmy projekt realizowany dla SID

W ostatnim czasie zakończyliśmy realizowany projekt dla naszego Klienta SID Sp.z.o.o, strategicznego partnera firmy SAP – lidera na rynku aplikacji biznesowych. Celem kampanii telemarketingowej było zbudowanie bazy leadów marketingowych oraz pozyskanie 140 wywiadów biznesowych na wybranej grupie docelowej przedsiębiorstw. Read more